✅ 2023-2024-o‘quv yili uchun oliy ta’lim muassasalarining bakalavriat ta’lim yo‘nalishlariga abituriyentlarni onlayn ro‘yxatga olish yakunlandi. 👨🏻🎓 Qabul yakuniga ko‘ra onlayn ro‘yxatdan o‘tgan va ta’lim yo‘nalishlarini tanlagan abituriyentlar soni 1 018 007 nafarni tashkil etdi. 📚 Abituriyentlarning ta’lim tili bo‘yicha taqsimoti: 🇺🇿 O‘zbek tili — 890 304 nafar;🇷🇺 Rus tili — 95 456 nafar;🔘 Qoraqalpoq tili —...Read More
Unda Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti abituriyentlarning birinchi ta’lim yo’nalishi sifatida xujjat topshirishi bo’yicha top 5 talikdan joy egalladi. 📈 Ayni vaqtga qadar oliy ta’lim muassasalariga kirish uchun 882 913 nafar abituriyent onlayn ro‘yxatdan o‘tgan.Read More
Muhammad al-Xorazmiy nomidagi TATU Farg’ona filiali muassisligida tashkil etilgan «Al-Farg’oniy avlodlari» xalqaro elektron ilmiy jurnalining 3-soniga maqolalar qabul qilinadi.ISSN: 2181-4252 🔎 Maqolalar antiplagiat dasturida tekshirilib, sara maqolalar chop etiladi. 💡 Muhimi maqolalar chop etish bepul! 📆 Maqolalar 20 avgustgacha qabul qilinadi. 📝 Qabul qilingan maqolalar uchun sertifikat taqdim etiladi. Maqolalarning har biriga alohida DOI raqami berilib,...Read More
✅ NOGIRONLIGI BO‘LGAN SHAXSLAR UCHUN Respublika miqyosda nogironligi bo‘lgan shaxslar uchun jami 3 ming 803 ta (o‘tgan yilgidan 183 taga ko‘p) davlat granti bo‘yicha alohida kvota ajratilgan. ▪️Ta’lim shakllari kesimida: ➖ kunduzgi — 2 542 ta;➖ sirtqi — 981 ta;➖ kechki — 223 ta;➖ masofaviy — 57 ta. ESLATMA: ushbu imtiyozli kvotalar tanlangan beshta yo‘nalishga ham...Read More
😄 Muhammad al-Xorazmiy nomidagi TATU Farg‘ona filialining targ‘ibot va tashviqot guruhi tomonidan Qabul 2023 targ‘ibot ishlarini davom ettirish maqsadida joriy yilning 19-iyul kuni “Ilm plyus” hamda “Boburiylar” o‘quv markazlariga tashrif buyurildi. 💼 O‘quv markazi o‘quvchilariga filialimizdagi mavjud erkin taʼlim olish uchun yaratilgan shart-sharoitlar, bakalavr, magistr, sirtqi va masofaviy taʼlim yo‘nalishlari hamda yangi tashkil etilgan sohalar bo‘yicha...Read More